مدرسه ای با محیطی شاد ، با نشاط ، دلخواه و سرشار از انرژی

سرگرمی دانش آموزی،ارائه توضیحات در خصوص شبکه های اجتماعی،مطالب آموزنده و درسی

مدرسه ای با محیطی شاد ، با نشاط ، دلخواه و سرشار از انرژی

سرگرمی دانش آموزی،ارائه توضیحات در خصوص شبکه های اجتماعی،مطالب آموزنده و درسی

مدرسه ای با محیطی شاد ، با نشاط ، دلخواه و سرشار از انرژی

پروشا در لغت به معنی فرشته مقدس یا قوانین حاکم بر جهان است
پروشا در زبان اوستایی به معنی بسیار شاد؛بشاش و بسیار خوشحال است
***************************
هر ساله در روز اول مهر پرسشی توسط ریاست محترم جمهور مطرح میگردد. این موضوع که به پرسش مهر معروف و مطرح شده است. باعث میگردد تا دانش آموزان نسبت به آن تفکر بیشتری کرده و بکوشند تا به آنچه مطرح شده دست یابند. امسال نیز در سال تحصیلی 99-98 در پرسش مهر شماره 20 به محیط مدرسه اشاره شد، محیطی که باید شاد و با نشاط بوده و مورد دلخواه دانش آموزان قرار گیرد - و اما ما همچنان تا جایی که امکان دارد ادامه خواهیم داد - تا پرسش مهرهای 21 و 22 و23 و 24 و . . . تا زمانی که عمر باقی بود و نفس اجازه داد. به یاری خدا


دریافت كد ساعت

كد موسيقي براي وبلاگ

کد فال حافظ, اسکریپت فال حافظhttp://www.taroot-rangi.com

پیوندهای روزانه

امتحانات قسمت(3)- وراه آخر

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۵۹ ق.ظ

برخی از دانش آموزان و دانشجویان برای سهولت در خواندن امتحانات از روشهای منحصر به فردی استفاده میکنند که تعداد اندکی از آن را در ذیر مطلب میگذارم. استفاده از این روشها توصیه نمیشود. مورد تائید نیز نمیباشد. امیدوارم شما هم از این دسته از دوستان نباشید.

  • تبسم ندائی

نظرات  (۳)

  • محمد امین رستمی
  • سلام من یک متخصص کامپیوتر و آب تی هستم کار اصلی من طراحی صفحات وب است.اکثر در وبگردی ، وبلاگهای دوستان را رصد میکنم و کار شما با توجه به سن شما بسیار عالی و پر محتوا و متنوع است و به شما تبریک میگم. پیج خودم و آدرس رو برات میل میکنم خواستی لینک سو و از آموزشهای من استفاده کن

    پاسخ:
    سلام متشکرم از شما منتظر پیامهای بعدی شما هستم
  • کورش کبیر
  • سلام ای ول خوب نشون دادی منم کلی تقلب بلدم واستون مینویسم آموزش بده تو وبلاگت

    پاسخ:
    سلام دوست گرامی منظور ما در وبلاگ آموزش تقلب نبود بلکه خواندن درس و دوری از استرس امتحان و همچنین برنامه ریزی صحیح مورد نظر بود . در نهایت نشان دادن عکسهای پایانی به منظور دوری از تقلب همه ی دانش آموزان و دانشجویان بود. در تیتر مطلب هم به نخوندن درس و راه اشتباه تقلب اشاره شده بود. به طور کل امیدوارم این مطالب آموزنده وراهی برای دوری شما از تقلب باشد.منتظر نظرات بعدی شما هستم.خوشحال میشم وبلاگ رو به دوستان هم معرفی کنید

    سلام الان چند وقته دارم سایت و بررسی میکنم خیلی خوب پر محتوا و به درد بخور شروع کردی ولی یکباره ترک کردی ...یک مدیر خوب اول به سایتش میرسه. چند روز دیگه اینجا جک و جانور روپیدا میکنی با میبینی بید زده... خو یه مطلب بزار ببینیم چه کاره ای مدیررررررررررررررررر.

    پاسخ:
    سلام ممنون که وبسایت و دنبال میکنی راستش گرفتار امتحانات بودم ولی خوب این بهانه ی خوبی نیست و انشاله از همین امشب شروع ارسال مطالب ارزنده بصورت طوفانی خواهد بود...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    > ابزار پرش به بالا