مدرسه ای با محیطی شاد ، با نشاط ، دلخواه و سرشار از انرژی

سرگرمی دانش آموزی،ارائه توضیحات در خصوص شبکه های اجتماعی،مطالب آموزنده و درسی

مدرسه ای با محیطی شاد ، با نشاط ، دلخواه و سرشار از انرژی

سرگرمی دانش آموزی،ارائه توضیحات در خصوص شبکه های اجتماعی،مطالب آموزنده و درسی

مدرسه ای با محیطی شاد ، با نشاط ، دلخواه و سرشار از انرژی

پروشا در لغت به معنی فرشته مقدس یا قوانین حاکم بر جهان است
پروشا در زبان اوستایی به معنی بسیار شاد؛بشاش و بسیار خوشحال است
***************************
هر ساله در روز اول مهر پرسشی توسط ریاست محترم جمهور مطرح میگردد. این موضوع که به پرسش مهر معروف و مطرح شده است. باعث میگردد تا دانش آموزان نسبت به آن تفکر بیشتری کرده و بکوشند تا به آنچه مطرح شده دست یابند. امسال نیز در سال تحصیلی 99-98 در پرسش مهر شماره 20 به محیط مدرسه اشاره شد، محیطی که باید شاد و با نشاط بوده و مورد دلخواه دانش آموزان قرار گیرد - و اما ما همچنان تا جایی که امکان دارد ادامه خواهیم داد - تا پرسش مهرهای 21 و 22 و23 و 24 و . . . تا زمانی که عمر باقی بود و نفس اجازه داد. به یاری خدا


دریافت كد ساعت

كد موسيقي براي وبلاگ

کد فال حافظ, اسکریپت فال حافظhttp://www.taroot-rangi.com

پیوندهای روزانه

امتحانات به نیمه رسید.!!!!!

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۶ ق.ظ

قبل از هر چیزی باید عذر خواهی کنم که مدتی از وبلاگ دور بودم !!راستش امتحانات شروع شده بود و من سخت درگیر امتحانات بودم تا بتوانم امتحانات را با موفقیت و آنجور که خودم دوست دارم به پایان ببرم.البته خیلی در خور تشویق نبودم ولی ای بدک نبود و نمراتم به نظر خوب بود با این حال این وضعیت باعث فاصله از وبلاگ نبایست میشد که متاسفانه شد. شایان ذکر اینکه هنوز هم امتحانات من تموم نشده و تا 25دیماه ادامه داره ولی خوب راستش برخی از دوستان لطف داشتن و با نظر خودشون و پیامهای خصوصی به من فهموندن که نباید کلا وبلاگ و فراموش کرد. به هر حال از همه ی شما که اومدین و وبلاگ و دیدین یا ندیدین و نظر دادین و یا ندادین م ت ش ک ر. م م م و ممنون از همراهی شما.

  • تبسم ندائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
> ابزار پرش به بالا